Jak agencje reklamują swoje oferty

Contact An Agent

Minęły już czasy, kiedy sprzedając swoje mieszkanie czy działkę dawaliśmy drobne ogłoszenie do lokalnej prasy, wieszając jednocześnie na słupie ogłoszeniowym krateczkę z informacja o sprzedaży naszej nieruchomości. Obecnie takie metody nie dadzą żadnych praktycznie szans na znalezienie kupca – na słupach generalnie miasta zakazują wieszania takich informacji, a jeżeli chodzi o lokalną prasę, to przecież osoba z drugiego końca polski nie będzie miała szans na odnalezienie takiego ogłoszenia. Najlepiej jest reklamować swoją nieruchomość wielokierunkowo, jak najszerzej, nie zaniedbując żadnego sposobu – w tym celu warto jest nawiązać współpracę z agencja nieruchomości, która wie, w jaki sposób należy szeroko reklamować nieruchomość wystawiona do sprzedaży oraz ma do tego odpowiednie instrumenty. Generalnie agencje nieruchomości jako główne źródło reklamy posiadanych przez siebie ofert traktują Internet – to medium okazuje się najskuteczniejsze w działaniu, jak pokazują badania prowadzone nad skutecznością różnych form reklamy. Agencje wykupują miejsca na poszczególnych portalach, zazwyczaj jest to stała współpraca z największymi portalami ogólnopolskimi, gdzie można znaleźć setki tysięcy nieruchomości wystawionych do sprzedaży. Kolejny sposób to umieszczane ofert na specjalnych tablicach reklamowych, które każda agencja stara się postawić zarówno przy swojej siedzibie, jak i w punktach miasta, które są bardzo często odwiedzane przez duża grupę mieszkańców. Niektóre agencje mają również swoje pisma, gdzie prezentują poszczególne oferty -te pisma są kolportowane do urzędów gminnych i miejskich na danym terenie, wykładane są w supermarketach czy sklepach specjalistycznych z zakresu budowlanki.