Pracownik agencji nieruchomości – zestaw pożądanych cech

Contact An Agent

Zakładając działalność gospodarcza w postaci agencji pośrednictwa nieruchomości na pewno nie będziemy w stanie skutecznie prowadzić tego biznesu w pojedynkę – niezbędne będzie zatrudnienie, chociaż jednej osoby do obsługi biura, kiedy na przykład – jako agent nieruchomości – wyjedziemy w teren do podpisania nowej umowy, pokazania klientowi nieruchomości czy też poszukiwania nowych, ciekawych nieruchomości, które są wystawione do sprzedaży tylko na zasadzie powieszenia tablicy informacyjnej przed domem czy przy działce. Zatrudniając pracownika do biura warto jest dokładnie sprawdzić, jakie cechy posiada dana osoba, czy ma odpowiednie predyspozycje – jest to szczególnie istotne w sytuacji, kiedy nasz pracownik nie tylko będzie obsługiwał interesant w biurze, prezentując im posiadane oferty, ale będzie działał też szerzej, wykonując praktycznie wszystkie nieomal czynności, co sam właściciel biura, co jest bardzo wskazane – bardziej skuteczne. Na pewno pracownik takiego biura powinien posiadać prawo jazdy czynne, aby spokojnie mógł wziąć samochód i pojechać na przykład z klientem prezentować nieruchomość. Kolejna pożądana cecha to aktywność, brak stresu w sytuacji, kiedy trzeba telefonować do kolejnych setek osób, posiadających nieruchomości na sprzedaż, by namówić ich do współpracy. Umiejętność prowadzenia takich rozmów telefonicznych przekłada się w prostej linii na skuteczność w pozyskiwaniu kolejnych ofert, a więc i na potencjalna możliwość zyskiwania kolejnych prowizji. Na pewno pracownik biura nieruchomości powinien pogłębiać swoją wiedzę z zakresu nieruchomości, prawnych aspektów oraz znajomość lokalnego rynku nieruchomości.