Zasady konstruowania oferty nieruchomości

Contact An Agent

Jednym z kluczy do sukcesu w nieruchomościach, a więc skutecznej sprzedaży danej nieruchomości jest odpowiednie opracowanie oferty – jeśli jest ona niedopracowana czy też nie zawiera informacji podanych w odpowiedni sposób, nie zostanie zauważona w odpowiednio dużym stopniu przez klientów, nie wzbudzi zainteresowania, a więc cel zarówno agencji, jak i właściciela danej nieruchomości nie zostanie osiągnięty. Dlatego tak wielka wagę należy przykładać do opracowania samej oferty, poczynając od zrobienia zdjęć odpowiedniej jakości, w odpowiednio korzystnych ujęciach, aparatem o dobrej rozdzielczości, skończywszy na opisaniu najbliższej okolicy danej nieruchomości, o atrakcjach turystycznych tego terenu czy też innych ciekawostkach, mających zachęcić osoby poszukujące na przykład domu czy działki budowlanej, że warto jest w tym miejscu zamieszkać. Opis danej nieruchomości powinien mieć jednocześnie dwie podstawowe cechy – być zwięzły i zawierać wszelkie niezbędne informacje, mogące zainteresować stronę kupującą. Na pewno nie wolno w takich opisach robić pewnych przekłamań, niedomówień czasem, aby zataić wady nieruchomości, nadmiernie eksponując jej pozytywne strony. Owszem, pewne wyeksponowanie walorów powinno mieć miejsce, jednak nie kosztem ukrywania pewnych informacji i przekształcania ich w zupełnie innym kierunku. Takie działanie może spowodować wręcz odwrotny skutek – jeśli w danej ofercie są tylko piękne zdjęcia, ukazujące same walory nieruchomości, a w opisie wszystko jest w samych superlatywach, wizyta w miejscu położenia nieruchomości bardzo szybko pokaże prawdę, wówczas osoby oglądające nieruchomość będą miały złość do agencji za jednostronna prezentację danej nieruchomości.